Navigation Menu

Sunday 23 February 2014

Ja vozim- outfit post



Danas sam odlučila da sa majkom pokušam da naučim da vozim. Imam vozačku, ali vozim isto kao što to radi dijete od tri godine. Dakle, ne bi me trebalo puštati da sjedam u auto, osim na mjesto suvozača. Ručna, svjetla, brzine, kvačilo, gas, kočnica, pazi, pješak, pazi , auto je iza tebe je za mene nekako komplikovano. Međutim, kada i najveće budale znaju da voze, zašto ne bih mogla i ja? Vežite se, krećemo!


Outfit: S obzirom da sam za dan zaljubljenih bila sama odlučila sam da sebe počastim nekim sitnicama. Majica, suknja, haljinica i još neke sitnice, vidjećete već. Ovu suknju ste mogli da vidite u prošlom postu, iz New Yorkera je i čim sam je ugledala zaljubila sam se u nju. Štikle već znate i još uvijek volim da ih nosim. Na sve ovo jako dobro ide kožna jakna i nove naočare. Šta vi mislite? E, da, sa svim ovim sam ukombinovala i ovu torbu koju sam dobila od tate.

Vozim auto, eto kako umijem! :)
I drive a car! :)






Ovo je kombinacija za izlazak u grad , ali kao što već znate, loše mi je svijetlo, pa moram da se slikam po danu. Kako vam se sviđa? Puno poljubaca, do nedelje ili prije . :* 
How do you like it? See you at Sunday, maybe before Sunday, a lot of kisses

17 comments:

  1. Sta si radila sa kosom?Sijas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nista, samo je isfenirala, ono malo uvijeno :)

      Delete
  2. Slatka si bas.Sve mi se svidja,sem cipela.Nisu vise moderne te sa platformom,odakle je torba?

    ReplyDelete
  3. Super outfit. Jakna je fantasticna. Sto se tice voznja -samo napred.
    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sve, od glave do pete, da ti pravo kažem! I cipele mi se sviđaju i narukvica i ... i tako...

    ReplyDelete
  5. svidja mi se outfit :) Imam jedno pitanje,pa ako si voljna da mi odgovoris.Kako da na blogu postavim ovo dugme za home i about?mozes da mi odgovoris na aanicaanchy@gmail.com hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam bas najsposobnija za to, zbog toga cu napisati ono sto mi je djevojka sa bloga fallforfall (ona mnogo vise o svemu ovome zna od mene :)) rekla: A sto se tice menija (to je ovaj deo gde su stranice - home,about..) tu sam manje vise samo promenila pozadinu vec postojeceg menija. Ovo je link gjde mozes da napravis gradient kao sto bi i u photoshop-u i na tom sajtu ti odmah napravi kod koji poslije samo copy/paste gdje treba. http://www.colorzilla.com/gradient-editor/

      Delete
  6. Kombinacija je top! :)

    ReplyDelete
  7. Bas lepa kombinacija. Suknjica je medena.

    Fabulous 30s

    ReplyDelete
  8. love the shoes and sunnies :)

    http://www.lavinajampit.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ciiipele!

    Kod mene giveaway, navrati!
    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. that skirt is just fabulous and i love love love the sunglasses <3

    Alexa <3
    http://sleepeatbreathefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. u potpunosti te razumem sto se tice voznje :) i kod mene potpuno ista prica :D
    kombinacija je prelepa,svidja mi se apsolutno sve :) skunjica je preslatka :)
    sve pohvale naravno :) :*
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Great outfit!
    Happy Easter Ivona! I hope you have a great break.
    x
    Melissah from Coastal Style

    ReplyDelete
  13. I kako je proslo? :)
    Sretno u ucenju.
    Samo polako, sve dodje na svoje...

    ReplyDelete