Navigation Menu

Wednesday 29 May 2013

Beč - Vienna









Bec je divan grad koji ne volim zbog nekih starih razloga... Nešto  mi je ostalo tamo i koliko god se trudila da osjetim čari tog grada to je činjenica koju nikako nisam mogla da zaboravim. O šopingu tamo vam ne mogu pričati jer nijesam ništa kupila (osim jednih naočara) .Nadam se da ćete uživati u slikama koje nijesu bile namjenjene blogu. (jer sam planirala da ga ugasim).
Za ovu priliku sam izabrala roze starke sa tufnicama, prugaste pantalone koje su ovog proljeća totalni hit i pink majicu. Pored toga sam stavila ove slatke, drugaricine naočare i swatch plavi sat koji se odlično slaže i sa pantalonama( jer ove pruge su teget, a ne crne). Guess torbu sam još uzela jer u nju mogu da stavim bukvalno sve i ja sam spremna za duuge šetnje po ovom gradu. 
Ps: Imam jednu novinu, ovo zvanično više nije samo modni blog jer ću ovdje da objavljujem neke svoje priče, itd. Vidjećete, imam mnoogo ideja. Ps: I dalje će moda biti glavna tema ovog bloga, ne brinite. :*

14 comments:

  1. Lijepa,samo sto bi trebala da se malo ozbiljnije ovome posvetis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ne mogu kada rjetko koga mogu da nadjem da me slika, a da to nije moja majka(koja ne ide svuda sa mnom), plus nemam prof.fotoaparat...

      Delete
  2. Divna :)
    http://nasezenskeprice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. A, sto ne volis Bec? Slike su pomalo mutne, ali mi se svidja kombinacija...

    ReplyDelete
  4. zasto da ugasis blog ?/ nemmmojj

    ReplyDelete
  5. nemoj slucajno da gasis blog!

    ReplyDelete
  6. bas lepe fotke :) super kombinacija :)

    ReplyDelete
  7. draga...i ja cesto pomislim da ugasim blog...valjda je to neki period neinspiracije,mrzivolje..nemoj da gasish blog..pravi pauzu ako ti se zdosadi..pishi o necemu drugo,ja volim i nesto drugo da vidim nekad,da saznam..a za ovaj post-divna si, prezgodna <3

    ReplyDelete
  8. odlican post.....nemoj gasii blog:)

    ReplyDelete
  9. Sto da gasis blog??? Bec je divan. :)

    ReplyDelete
  10. Slike su divne. I bas mi je zao ako te nesto ruzno vezuje za taj lepi grad. Ali, uslovna reakcije je cudo! U svakom slucaju, lepo je sto si uprkos svemu ipak vratila tamo. Jedva cekam da vidim dalji tok tvog bloga :)

    ReplyDelete
  11. Super fotke! Bec je divan grad :)

    ReplyDelete
  12. Hvala vam svima... Necu gasiti blog, o tome sam samo razmisljala.... Samo sto sam odlucila da cu pisati i o nekim drugim stvarima, ne iskljucivo o modi :))

    ReplyDelete